Kariyer

EFATUR olarak, insan kaynakları politikamızın temel prensibi çalışanlarımızın sürekli gelişimini sağlayarak nitelikli iş gücü yaratmaktır.

Fırsat eşitliğine dayalı, çalışanların bilgi ve yeteneklerine, gösterdikleri performanslara göre değerlendirildikleri doğru ve şeffaf insan kaynakları süreçlerimizle firmamızı daha ileriye taşıyacak nitelikli ve güçlü işgücü yaratma hedefindeyiz.

İş gücümüz ve hizmetlerimiz ile sektöre sunduğumuz katma değeri artırmak amacıyla, çalışanlarımızın alanında uzmanlaşmaları için gelişim ve eğitimlerine destek veriyor ve bu alanda yatırımlar yapıyoruz.

Çalışanlarımıza etkinlik ve üretimlerini artırıcı mesleki eğitimler verilmesinin yanı sıra, sosyal sorumluluk ve çevre bilincini artırıcı eğitimlerle onların her alanda nitelikli bireyler olmalarına katkıda bulunuyoruz.

Hizmet verdiğimiz sektörde, farkındalığımız ve kaliteli hizmet anlayışımızı benimsemiş, sorumluluk sahibi, alanında uzman, dürüst ve üretken çalışma arkadaşlarımız ile yolumuza devam ediyoruz.

Açık Pozisyonlar

Sigorta Ve Hasar Uzmanı

Firma bünyemizde görevlendirilmek üzere Trafik Müşavirliği ve Sigorta bilgisi olan elemanlar aranmaktadır.

GENEL NİTELİKLER

  • En az lise mezunu,
  • Diksiyonu düzgün, Prezantable,
  • Dış görünümüne önem veren,
  • Konusunda en az 5 yıl deneyimli,
  • Evrak takibi ve Araç tescil işlemlerini yürütebilecek,
  • Erkek adaylar için askerlikle ilişiği olmayan,
  • Avrupa yakasında ikamet 

İŞ TANIMI

  • Araç Sigorta, Hasar ve Poliçe takibi,
  • Araçların muayenelerinin takibi
  • Araç özlük dosyalarının hazırlanması, güncellenmesi ve takibi

Araç Takip Ve Hakediş Sorumlusu

Öğrenci ve Personel Taşımacılığı alanında Türkiye'nin önde gelen kuruluşlarından EFA TURİZM VE SEYAHAT ACENTASI LTD. ŞTİ. olaraka firmamız merkez ofis bünyesinde görevlendirilmek üzere araçların hakedişlerini kontrol edecek ''Araç Takip Ve Hakediş Sorumlusu'' alınacaktır.

İŞ TANIMI

  • GPRS programları üzerinden araçların takibini gerçekleştirmek,
  • Araçların güzergah kontrollerini yaparak gerçekleşen hakedişleri kontrol etmek,
  • Sözleşmelerde belirtilen hususlara uyulup uyulmadığını denetlemek,
  • Araç yakıt tüketimlerini mevcut güzergahlar doğrultusunda kontrol etmek,
  • Firma araç portföyüne hakim olmak,
  • Araçların sicil dosyalarını kontrol altında tutmak, anlık olarak bilgilerine hakim olmak,

GENEL NİTELİKLER

  • En az 1 yıllık mesleki tecrübesi bulunan
  • Ön muhasebe bilgisi olan
  • En az lise mezunu
  • Analitik düşünme yeteneği olan, iletişim becerileri güçlü, muhakeme yetenekleri gelişmiş ve detaylı olarak çalışabilen
  • Askerlik hizmetini tamamlamış (Erkek adaylar için)

İnsan Kaynakları Elemanı

GENEL NİTELİKLER VE İŞ TANIMI 

  • Tercihen, üniversitelerin İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi bölümlerinden lisans derecesinde mezun,
  • SGK ve İş mevzuatına hakim,
  • Personel Özlük İşlemleri ve Bordrolama konusunda deneyimli,
  • Sistematik ve analitik düşünce sahibi,
  • Etkin sözlü ve yazılı iletişim becerisine sahip,
  • MS Office uygulamalarına hakim,
  • Askerlik Hizmetini tamamlamış (erkek adaylar için),

Öğrenci ve Personel Taşımacılığı alanında Türkiye ‘nin önde gelen kuruluşlarından EFA TURİZM VE SEYAHAT ACENTASI LTD.ŞTİ olarak firmamız bünyesinde;İstanbul  Avrupa yakası Merkez ofimizde görevlendirilmek üzere“ İnsan Kaynakları Personeli ”  alınacaktır.

İŞ TANIMI 

  • Her türlü izin, devamsızlık, vb. süreçlerin takibi, raporlanması ve gerekli resmi kurumlara zamanında bildiriminin yapılması,
  • Personelin icra kesintileri, aile durum bildirimleri, sağlık raporlarının vb. takibini sağlamak,
  • Aylık puantaj hesaplamaları ve bordro tahakkuk işlemlerinin yapılmasına destek vermek,
  • Bordro ve Özlük süreçlerine ilişkin gerekli raporlamaları yapmak,
  • Personele yapılacak tüm ödemeler için banka listeleri ile talimatları hazırlayıp ödemelerin personelin hesaplarına yatırılmasına destek vermek,
  • SGK, İş-Kur ve diğer resmi kurumlara yasal bildirimlerde bulunmak,
  • Personelin isteği halinde, bordro vb. evrak taleplerini karşılamak, çalışma yazısı, banka, vize vb. yazıları hazırlamak,